Tuesday 3 September 2013

Trip Merdeka II

Ok setelah puas bergambar di Pavilion sehingga kene halau ngan pakguard kami pon blah lr meneruskan perjalanan kami ke KLCC untuk mencari tempat berteduh dan melelapkan mata satt.
Round punya round ta jumpa plak Taman KLCC tu.
Kami guna laluan dari Pavi tu ke KLCC tapi sampai half da tutop da grill tu terpaksa lr kami guna jalan raya.


Watak utamanya yang depan tu jeq yang 2 at belakang tu penyibok tahap dewa.
Naseb dia ta perasaan kami menyibuk .. :p

Jalan punye jalan pala lutut aku macam na tercabutt pon ada gak ne.
Sakit gile kowtt..

Akhirnya jumpa gak lr kami tempat melempiaskan penat lelah kami.
Jumpa bangku depan taman KLCC tu aku peduli hape. Memang ta hengatt apa dahh. Tros terlelapp.
Dorang soh aku menikmati waktu time tu sebab bak kata Aisyah Tido berlangitkan KLCC.
Agak lena gak lr tido aku time tu walau berteman unggas sekalipon. Aku memang power sket mana-mana korang campakkan aku sekalipon aku na tido memang aku tido. Muahahhaha.


Aku memang ta peduli da time tu bangun-bangun jeq kelam kabut gak lr aku. Bukan hape terkejut kowt tengok orang lalu lalang. Engatkan dah subuh gajah dah. heheheh Naseb bukan.
Lam jam 5 lebih lr gitu kami na g naek LRT g KL Sentral balek tapi salah jalan.
Bapakk aah rasa am na baring tengah-tengah jalan tu time tu jgak weyyhhh..

Alhamdulilah akhirnya kami jumpa jalan yang lurus then ta pikir apa ag dah memang na blek ruma zurya time tu then gi tdo puas2. Hahaahha. Ok buruk perangai.
Da sampai tu mama zurya da masakkan kami siap-siap laksa penang. 2 pingan ok aku bedal. 2 pingan.
Pastu gi tido. hahahah. Ok sukan setakat tahap ular sawa dh nee ne tahap anaconda dah. henhh.

Memang agak trok gak lr rutin kami at ruma zurya time tu. Hahahaha
Celik jeq mata makan. Da kenyang tido blek. 
Ok clap clap clap. Anak dara pilihan yaww. Hahahahha
Malam tu kami gi lepak I-City plak lam jam 11 gitu.

Ok model capuk I-City.


Us =)


Kelam malam lampu disko. Ewaaaahhh..


Model Cintailah Pokok Tiruan.






Le bonzerr.

 Puas kowt merayap pusing-pusing pokok-pokok tiruan I-City tu then kami gi jalan-jalan cari angin kat sebelah tu plak. Gi usha-usha apa yang patot untuk maen. Takan gi camtu jeq kan. Ngam-ngam gak time ada promotion masok rumah hantu Buy 1 Free 1. Apa lagi aku ngan najwa ngan member wa ne pon msok lr rumah hantu tu. Kami berdua jeq pompuan so cam dorang guard kami lr konon. Aku ta hambekk gambar pon sebab takot ada hantu orang tu men tkot-tkotkan. Padahal hantu patung-patung jeq sme. Menyesal kowt. Kalau tw memang aku bergambar ngan hantu-hantu keparat ne konon. Hahahha. Nampak ta bunyinya ada kepoyoan di sna. Cewahhhh. Hahahahhaha.

Pas puas men hantu-hantu kami gi maen kereta langgar plak. Tapi yang kat bawah ne bukan kreta langgar tu lr. Ne saje eksen. Bajet-bajet muat jeq kan lam kte budak ne. Padahall ta sedar diri ne da bole mak budak dah .. T.T Heehhehe Naseb kw lr labu. Naseb tade penjaga kte budak-budak ne kalau ta memang kami dah kene hambat lr jawabnya. hahhhahah.

Ta dapat na hambekk gambar dah time men kte langgar tu. Bateri camera da lowbat kowt. Hahahhaha. Kcian kw camera. Aku partner ngan Aisyah time naek kte langgar tu. Almaklumlah na buat lesen kte na lpas ag hanya kete langgar dan kete tolak jeq mampu aku kendalikan. 

Alhamdulilahh memang sekalung penghargaan buat mama zurya sebab dah masak yang sedap-sedap untuk kami dan sanggup menerima kunjungan kami yang ta seberapa ne. Hehehehhe. Terima kasih jugak kat abah Zurya da hantar kami gi simpang na naek bus. Dan ta lupa gak at zurya da belanja kami semua tambang pegi balek penginapan ke rumahnya selama 2 hari 1 malam. Toce-toce .. :'D
Sekian jeq lr cte dari aku. As slam.


Tenkz for read k :)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...