Tuesday 24 September 2013

Ulu Yam

Assalam.. Hye engkorangs.. Korang pemacam ok ta ?
Lame da kan aq ta p0st apa-apa kat blog ne selain giveaway.. Ta rasa la plak na p0st apa-apa sebenarnya.
Sepanjang tu kan banyak gak benda yang jadi sebenarnya kat diri aku. Buruk baik suka duka semua ada tapi cuma ta rajin jeq na ctekan kat blog sebenarnya.. Ntahh lr.. 
Hari tu aku ada pegi ke Ulu Yam ngan sayang aku. Kami gi mandi manda jeq kat sana. Aku ne sebenarnya banyak cakap tapi bila menulis aku cam jadi mati akal plak na tulis apa so aku na hidangkan korangs ngan gambar aku bak kata omputih let the pictures tell you everything.. ececehh gittew konon.. Hahahaah


Time ne gile semangatt kw bangun awal. Sempat lagi na packing-packing barang apa bagai pastu bergambar-gambar sket. Tapi barang jeq lr yang pose tuannya malas. Hahahhaah


Ne gambar kat KTM Tanjung Malim.


Ontheway to Ulu Yam. Yeahhhhhh! Excited gilee kowttt... :)





Ne 1st tempat yang kami melencong sebelum na sampai ke destinasi yang sebenarnya.. Cantikk kan tempat tu.. Tenang sangatt hati kita bila tengokk .. :')
I wish I had Sony Digital Camera.. Hubby get for me 1.. I wanna I wanna wantt .. T.T



Ne tempat kedua plak kami melencong.. Hehehehhe Sebenarnya tade niat p0n tapi encik sayang tu tengok aku excited kan konon nampak tasik besar camtu dia cakap tape lr singgah kejap. Bukan selalu kan.. Pahala ok kita tengok kejadian alam camne sambil mengagumi kebesaranNya :')





Jengg jengg jenggg tiba lr tempat yang sepatotnya di tuju.. Wuhuuuu, bring it on baby ! 
sehhh hahh overr kw jahhh .. hhahhaahah


Sorang bayar singgit na masuk dalam.. :)
Sejukk gilerr airnyaa.. Seronokk sangattt.. Lame gak lr kami berendam-rendam sambil dating-dating.. Hehehehe
Pas mandi tu kan na gi salin baju bapakkk gle banyakkk pasirrr.. hehehehe 
Nasebb ada tempat tukar baju ngan air bersihh.. 





 Dalam banyak-banyak gambar yang aku amek kan aku paling ske gambar yang ne.. :)


Okay bye-bye Ulu Yam I'm gonna miss u .. :')
Sayang ride me back to Tanjung Malim..
Thanks sayang for spend with me..
Love you to the max! XOXO :*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...