Saturday 5 October 2013

Overlab Yellow Pumpkin Real Powder Mask

As salam and Hello.

Overlab Yellow Pumpkin Real Powder Mask berfungsi untuk memberi manfaat kepada kelembapan kulit, memberikan kesegaran dan menambah keakraban dan pemakanan kulit dengan kesan sinergi intipati pekat. Memang sesuai sangat kepada sesiapa yang menjaga kelembapan kulit. 


Untuk pengetahuan you'alls mask ne berbeza skit dari mask yang lain sebab intipatinya terpisah dari mask. So kalau korang na guna baru sama ratakan mask dengan intipati tu. Pelik kan. Tapi benar. Lain dari yang lain k. :)

Ok cara na gunanya (tutorial cara saya ye)
  • Terbalikkan mask tu.

  • Tolak intipati tu ikut anak panah di belakang mask tu sampai kesemua intipati tu mengenai kesemua mask tu sampai keseluruhan mask tu basah.

  • Kasi sama ratakan intipati tu ye ;)



Seriesly mask ne bau macam labu seiring dengan namanya. Teringat plak akak aku buat bubur labu. Perghh meleleh siott air liur. K just ignore it. Mask ne bersize super big jugak jadi jangan risau jika anda salah seorang yang bermuka saiz Mona Lisa ye. Muka yang besar ataupun muka macam Lisa Surihani tu, mempunyai rahang yang besar. Mask ne dapat membantu anda ye.. :)

Omomo. Comelkan. :p

Biarkan mask ne membelai kulit anda selama 15 hingga 20 minit ok. Kalau aku lebih prefer untuk tido. Ahaa. 


Sengaja lagi na lama-lama sebab seronokk pakai mask ne. Hehehe

Selepas 20 minit:


Mask anda jadi kering dengan sendirinya kerana intipatinya semua dah terserap kat muka.
* Maaf lr ta dapat na tunjukkan muka disebabkan masalah hujung bulan yang terlampau. Pimples was everywhere. Dude, freaking sucks. Hope you guys understand me haa..

Memang sape yang dah try mask ne pon akan mengaku jugak kelembapan selepas menggunakannya. Memang sesuai sangat untuk mereka yang mempunyai masalah kulit kering..

Apa yang aku paling ta suka pasal mask ne satu jeq lr, intipatinya tu terlampau cair dan meleleh2 sangat. Yang lain ok tiptop!

Korang bole mendapatkan mask ne di Hishop berharga RM9.90 per sheet.. :)

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Hishop:

Twitter: http://www.twitter.com/hishop.my

Subscribe to HiShop for exclusive updates: http://www.hishop.my/subscribe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...