Tuesday 2 September 2014

Kutu Emas

As salam and Hello you alls.

Dah lama dah tak merepek kat blog kesayangan ne ha. Dah berhabuk dah pon. Fuhhhhhh Fuuuuuuuhhhh.. Kesian awak ye Encik Blog. Minta maaf saya dah abaikan awak. Malam ne saya spend lebih masa dekat awak okay. Muahhhhhhhh...




Aku belanja la gambar aku terbaru walau korang tak mintak kan. Peduli apa aku. Hahahhahaha

















Aku nak habaq mai korang satu cerita ne. Pasal kutu emas? Korang pernah dengar tak pasal kutu emas? Selalu kita dengar pasal main kutu je kan. Alaaa konsep dia lebih kurang sama je macam main kutu cuma main kutu tu kumpul duit dapat duit kan, tapi ne main kutu emas kumpul duit jugak tapi dapatnya emas. So cukup bulan turn korang boleh pilih item emas yang korang nak then cukup bulan lepas habis semua bayar baru korang boleh dapat item memasing. Ne bagi mengelakkan ahli kutu emas korang tu menipu korang dan bawak lari emas tanpa bayar habis. 

Tujuan kutu emas ne tak lain dan tak bukan la semata mata untuk orang yang gila emas tapi takde duit nak bayar on the spot. Macam aku la.. T.T Aku suka gila do emas sekarang tapi disebabkan kekangan duit (almaklum la kan aku kan student lagi T.T) memang ngam la aku join kutu emas ne.  Bila aku fikir fikir balik aku asyik habis duit tapi tak jugak ada harta baik aku join kutu emas ne kan apa salahnya. Lagipon aku bukannya ada tanggungjawab lagi pon. Anak pon takde aku nak bagi makan. Anak tekak ada la. Hahhahah

Masa first time aku dengar pasal ne pon dari facebook akak aku. Kawan dia dealer emas online RKG. In sya Allah, Alhamdulilah setakat ne memang aku boleh percaya gila la dengan akak ne. Masuk ne dah 3 item emas dah aku beli dengan dia. Semuanya aku beli main kutu emas. Selamat pon selamat. Jimat pon jimat. Aku boleh bajet perbelanjaan aku tiap tiap bulan demi mengumpul harta okay. Hehhehehehe


Alhamdulilah ne first emas yang aku beli dengan akak ne. Yang second on the way nak sampai rumah aku. Yang third, in sya Allah takde aral melintang awal tahun depan sampai. Hehhehehheeh

Apa apa info korang nak tau pasal kutu emas ne atau pon nak start berjinak jinak kumpul harta macam aku korang boleh tengok facebook akak ne ye :

https://www.facebook.com/chenta.lulu.16?fref=ts



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...