Wednesday, 28 August 2013

Notebooks and Cute Postcard with Adorable Picture


Tadaaa ..
nice taa ?
heheheeh

Aku tatw plak kenapa aku da mula minat kumpul notebooks da postcards nee ..
heheheheh
why fa? why fa? why and why ?
becauseee ..
I love to do so lr ..

ok krikk.. krikk .. krikkk ..
Sebenarnya aku suka sebab aku da jatuh cinta dengan koleksi gambar-gambarnya.
heheehhe

Sweett sangattt ..
Koleksi ne sebenarnya dari Photopoetry Malaysia Azalia Suhaimi.
Sape peminat tegar lensa tu mesti tw kowt..
Sme gambar dalam koleksi dy ne cantik-cantik k.
nak-nak gambar pantai..
Sejuk sangatt mata tengok..
Tenang je rasanya.

Meh sini aku sajikan korang ngan koleksi notebooks ngan postcards yang aku beli dari sys Azalia ne =) 

Yang ne bersaiz A5 Stapled Notebooks (Blank, 64 pages) berharga RM8. 


Yang ne pulak B6 Stapled Notebook (Blank, 48 pages) berharga RM7.


Last but not least in my collection ne A6 Stapled Notebook (Blank, 48 pages) berharga RM6 sahaja.


Postcards ne bole lr jugakkan korang bagi kawan-kawan korang mana tw rindukan..
hehehheheeh




Ok untuk yang postcards ne plak :
  • 1 = RM2
  • 3 = RM5
  • 10 = RM15




Designed with lots of love by Azalia Suhaimi <3
Yang ne muka belakang postcards tu. Simple but nice giler kan. hihiih. Agaknya sapa peminat koleksi buku nota yang kiut-kiut ataupun pengumpul tegar postcards tu meh pakat ramai-ramai g singgah beli kat sys Azalia Suhaimi ne. Ta rugi keyh :)

Thanks guys sudi baca =)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...