Thursday 29 August 2013

Happy Annivesary Sayang


Ok nampak sedapp kan kek ne ? Trulyy memang sedappp kowt. huhuhu. Ta sangka dia belikan kek untuk sambutan annivesary ne. Tsssk terharu kowt. T.T
Kek blueberry ne aku makan 3 potong jeq dia makan sket yang laen aku bedal bawak blek hostel bagi kenkawan rasa kasih sayang dia kat aku. ececehhh ayatttt macam na rasa penampauuu jeq khonnn ..
hehhehehe


Happy 1st Annivesary sayang.
Alhamdulilahh pejam celik pejam celik ta sangka kan kita da officially setahun kan sayang.
Ta sangka sangattt.
Ta sangka u bole tahan dengan perangai gila I ne.
(ececehhh kw da kenapa berI u I u bagai ne)
0k mahap terfeeling japp..
hehehheheh 

Actually awal-awal pagi lagi aku da bangun da berkejar-kejar na g jumpa sayang aku ne untuk sambut annivesary kami ne konon. Pagi tu ta pagi lr jugak lam jam 9:30 gitu. Gila nyahh aku ne bermake-up bagai haprak jugak lr segala macam jenis alatan make-up aku keluarkan konon menghadap cermin pepagi tu. Almaklumlah na nampak cantik konon. Puii padahal ta lr cantik pon kan.. T.T


Muka menyampah ketinggalan train lr ne konon. Padahal lagi satu anak tangga lagi aku na turun train tu da tutup pintu then terpaksa lr aku tunggu train yang seterusnya. huhuhu. Camwhore guna camera. Sebenarnya korang aku ta pandai pon selfcapture guna camera k. Aku lebih suka guna fon yang ada camera depan. Senang aku na tukar ataupon setting gaya sebelum amek gambar tu. Abes tu na buat cmne terima jeq lr kan itu jeq yang hade. T.T

Sebagai tanda peringatan konon aku just belikan dy keychain jam yang aku merasakan unik dan ada nilai ke-vintage-an di situ. hehehhe Tape lr kan biar benda yang kita bagi tu murah asalkan ada nilai kasih sayang. Uishhhh ayattt ta bole blahhh naa .. :p


Aku sangkutkan keychain ne dekat kunci rumah dia sebab aku tw dia takan lr plak kan na tinggalkan kunci rumah dia and now so do the keychain :)
amacammm pandai ta pandai ta ?
0ne more  things, jam keychain tu aku sengaja cepatkan 20 minit so laenkale whenever he want to see me he will never late .. 
H0pee s0 :')


Ok ne antara koleksi yang sempat aku kumpulkan sepanjang kami together-getherr ..
hehehhehe
Patung strawberry ngan bantal strawberry tu dia belikan time kami sama-sama g Cameron Highlands.
2 botol minyak wangi tu dia punya sebab nanti bila aku cuci sweater tu aku bole bubuh minyak wangi tu kat sweater tu blek bia ada bau dia. :)
Jersey kuning tu plak dia punya gak. Tapi aku ta selalu guna pon sebab size baju tu besar kowt size L. Cam baju tido aku jeq bila aku guna. (Poyo jeq cakap bajet cam dia kecikk sangattt khonnn :p)
Tiket-tiket wayang tu da merata tempat gak lr kami pegi. Ada kat Alamanda, One utama pastu aku ta hengatt dah.
Key yang warna oren tu plak aku sellu buat lap hingus aku bila aku kena serang selsema. Hahahahah. Brutal ta aku. Kalau lr dy dapat tw mamp0s aku. :p 
Ada satu lagi laptop dia kasi aku. Tapi aku malas na kasi tunjukk. Da capukk dah. :p esehhhmennn capukk2 pon dia da banyak berjasa kat aku k. Tu pon bekas dia guna dulu 6 tahun lepas.. Homaigoddd !! 6 taun lepass ??! Yupp aku ta tipu.. Jujur aku katakan dia memang jenis pandai jaga barang.. Wa tabikkkkkkkk springgg sama lu sayang :))
Meh sini I kiss setepekkk ! Muahhhhhhh !
Memang I lap U lr sayang.
Semoga kita berkekalan sampa ke akhirnya :)
  




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...